تولیدی درب و پنجره دوحالته یو پی وی سی درقم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تولیدی درب و پنجره دوحالته یو پی وی سی درقم
چهار شنبه 12 مرداد 1401 ساعت 10:20 | بازدید : 105 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

با پیشرفت صنعت شیشه سازی و همچنین بروز شدن دستگاه‌های مورد استفاده در این صنعت باعث شده است حق انتخاب بسیاری به انتخاب کننده داده است تا از میان پنجره ‌های upvc، آلومینیومی، چوبی و … بتواند پنجره‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و سایز مورد نظر خود را در آنها مورد نظر قرار دهند.
بسیار مشخص است که هر کدام از این پنجره ها با یکدیگر تفاوت دارند و از لحاظ متریال به هیچ عنوان مانند یکدیگر نیستند و حالا پرسش در این جا وجود دارد چرا بین تنوع بسیار بالای پنجره‌ها، پنجره دو حالته بهترین انتخاب است؟

کاهش ضریب صوت و از بین رفتن صدای های مزاحم

برای کاهش و محدود سازی اصوات شدید و مزاحم می توان پنجره دوحالته را یکی از بهترین گزینه ها به حساب آورد. فیتینگ کامل ایجاد شده میان لنگه بازشو و فریم و انتخاب ساختار مناسب شیشه دوجداره می تواند ضامن آرامش شما و از بین رفتن صداهای مزاحم باشد.

همچنین می توان با استفاده از شیشه های سه جداره و یا لمینت با ساختارهای متفاوت در پنجره دوحالته کاهش ورودی صدا به داخل واحد مسکونی یا اداری را تشدید کرد.

ساخت پنجره دو حالته به تمامی اشکال هندسی

به علت ساختار فنی پروفیل و نوع عملکرد اجرایی در پنجره های لولایی دوحالته قابلیت ساخت پنجره به برخی اشکال هندسی وجود دارد. همچنین ساخت پنجره های با خم های هلالی یا ویترین در آن به صورت استاندارد قابل انجام خواهد بود. اما در پنجره های کشویی عموما امکان ساخت پنجره های هندسی با محدودیت مواجه است.

ایمنی بالاتر و ضد سرقت بودن پنجره دو حالته

یکی از نکات بسیار ارزنده و مهم در پنجره دوحالته ایمنی بالا و ضد سرقت بودن آن است. پنجره دو حالته در بحث ایمنی و سرقت از نوع پنجره لولایی تک حالته بسیار قویتر و استاندار تر خواهد بود.

در پنجره دو حالته یراق یه صورت یکپارچه دور تا دور لنگه بازشو قرار گرفته است و به وسیله ضامن ها و پلیت های قارچی موجود ، پروفیل لنگه و بازشو درون هم چفت می شوند که این فرایند ایمنی بالایی را ایجاد خواهد کرد.

اما در پنجره تک حالته این قطعات در یک ضلع بازشو قرار خواهند گرفت و در پنجره کشویی اصلا همچین اتفاقی نمی افتد و لاستیک ها توسط فشار یراق به یکدیگر فشرده نمی شوند.

کاهش مطلوب ضریب انرژی

یکی از مهمترین آیتم ها در انواع پنجره دوجداره کاهش اتلاف انرژی در ساختمان می باشد که در مبحث نوزده ساختمان نیز به آن اشاره شده است.کاهش اتلاف انرژی در یک واحد مسکونی به دنباله خود باعث کاهش هزینه های مالی ساکنان را در پی خواهد داشت.

همچنین این کاهش در حجم وسیع باعث کنترل و کاهش سوخت های مورد نیاز برای کشور خواهد شد. کاهش اتلاف انرژی در پنجره کشویی نسبت به پنجره لولایی ضعیف تر صورت می پذیرد.

نگهداری از پنجره دوجداره upvc دوحالته

نگهداری از پنجره دوحالته upvc می‌تواند به شما کمک کند همیشه یک پنجره با کیفیت را رد منزل خود داشته باشید. با توجه به کیفیت بالای یراق آلات و آب بندی مناسب آن و در صورت نصب صحیح این پنجره‌ها نیازمند نگهداری ویژه‌ای نمی‌باشند. اما به جهت استفاده بهینه رعایت موارد زیر توصیه می‌شوند.

  •     از نصاب طریقه استفاده صحیح پنجره را سوال کنید.
  •     می‌توانید لاستیک‌های درزگیر را سالی چند بار با صابون تمیز کنید تا لاستیک‌ها حالت انعطاف پذیری خود را حفظ کنند.
  •     هر چند ماه یکبار بهتر است با روغن رقیق پنجره خود را روغن کاری کنید. نیازی نیست این کار را بیش از اندازه انجام دهید.
  •     در صورت شل شدن دستگیره‌ها، می‌توانید پیچ‌های آن را با دقت محکم کنید. این عمل باعث افزایش طول عمر بخش‌های مکانیکی پنجره می‌شود. هیچ گاه در سفت کردن پیچ‌ها زیاده روی نکنید.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 64
:: بازدید ماه : 64
:: بازدید سال : 309
:: بازدید کلی : 309